Free music download best sites, Android free music download online

Download Adam Lambert - Superpower Mp3

Adam Lambert - Superpower (Lyrics), BoomBox, 03:11, PT3M11S, 4.37 MB, 4,547, 82, 0, 2019-09-09 22:38:30, 2022-09-28 10:48:42, MVDESIGNZ, mvdesignz.net.

How to Download:

  • Click 2x
  • If popunder / newtab ads appear, ignore them and return to this page!
  • If it's slow or an error, use an alternative download link!
  • If popunder / newtab ads appear, ignore them and return to this page!

↓↓↓↓↓↓↓

↑↑↑↑↑↑↑

SUBSCRIBE

Adam Lambert - Superpower (Lyrics)

#AdamLambert #Superpower

Follow Adam Lambert:
Facebook: facebook.com/adamlambert
Twitter: twitter.com/adamlambert
Instagram: instagram.com/adamlambert

------------------------------------------------

[Verse 1]
There’s something missing and I’m pissed and I’ve got something to say (Oh yeah)
All of the witches and the demons better get out my way (Aye aye)

[Pre-Chorus]
I get back up when I fall
Rip the paint from the wall
When I win, I'ma run and take the money
Try to put me in a box
Make me something I’m not
Don’t give a fuck 'cause I’m gonna take back

[Chorus]
My superpower, my superpower
My superpower
My superpower, my superpower
My superpower

[Verse 2]
I know I'm not the only one who thinks this shit ain't ok (Oh no)
You kick us down in the dirt but we ain't goin' away (Aye aye)

[Pre-Chorus]
I get back up when I fall
Rip the paint from the wall
When I win, I'ma run and take the money
Try to put me in a box
Make me something I’m not
Don’t give a fuck 'cause I’m gonna take back

[Chorus]
My superpower, my superpower
My superpower
My superpower, my superpower
My superpower

[Chorus]
My superpower, my superpower
My superpower
My superpower, my superpower
My superpower

[Bridge]
Don’t you wanna be, do you wanna be free?
Say oh-oh-oh-oh
Don’t you wanna be, do you wanna be free?
Say oh-oh-oh-oh
Say oh-oh-oh-oh

[Chorus]
My superpower
My superpower, my superpower
My superpower

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Disclaimer: Please note no copyright infringement is intended. All credits go to the right owners.

Recent Download